Przejdź do głównej treści →

UWAGA! Prosimy o zgłaszanie informacji o zakażeniu COVID-19, przebywaniu na kwarantannie lub w samoizolacji za pomocą wydziałowego formularza. Więcej informacji tutaj.

Jak załatwić sprawy studenckie na studiach pierwszego i drugiego stopnia?

W tym miejscu zebrane są najważniejsze informacje praktyczne i organizacyjne dotyczące studiowania w Instytucie Kultury Polskiej UW skierowane do osób studiujących na studiach pierwszego i drugiego stopnia.

Zachęcamy do przejrzenia zwłaszcza kilku pierwszych zakładek jeszcze przed podjęciem studiów – zgromadzone tu informacje pozwolą zorientować się, do kogo można zwrócić się w razie jakichkolwiek problemów, które mogą się pojawić w trakcie studiów, oraz jak interpretować zapisy Regulaminu Studiów na Uniwersytecie Warszawskim. Wyjaśniamy także zasadny działania Uniwersyteckiego Systemu Obsługi Studiów (USOS), za pośrednictwem którego należy m.in. rejestrować się na zajęcia, utrzymywać kontakt mailowy z osobami prowadzącymi zajęcia czy składać podania.

Osoby studiujące w IKP prosimy, by w razie wątpliwości lub problemów związanych ze studiowaniem (choćby zaliczeniem zajęć, realizacją programu studiów, rozliczeniem roku czy ukończeniem studiów) w pierwszej kolejności zaglądały do konkretnej zakładki, w której wyjaśnione są te właśnie kwestie. Jeśli konieczne okaże się złożenie podania, należy najpierw zapoznać się z podstawowymi informacjami dotyczącymi trybu składania i rozpatrywania podań, by uniknąć błędów formalnych. 

We wszystkich sprawach studenckich należy kontaktować się z Tokiem Studiów IKP (tokstudiow.ikp@uw.edu.pl), korzystając z poczty w domenie student.uw.edu.pl. 

UWAGA: ta strona jest w trakcie aktualizacji – wszystkie informacje będą systematycznie uzupełniane.

Ten serwis korzysta z cookies Polityka prywatności