Przejdź do głównej treści →

UWAGA! Prosimy o zgłaszanie informacji o zakażeniu COVID-19, przebywaniu na kwarantannie lub w samoizolacji za pomocą wydziałowego formularza. Więcej informacji tutaj.

Legitymacja studencka

Osoba przyjęta na studia na Uniwersytecie Warszawskim ma obowiązek wyrobienia jednej Elektronicznej Legitymacji Studenckiej (ELS) niezależnie od tego, na ilu kierunkach studiuje. ELS uprawnia między innymi do ulg w transporcie publicznym. Na ELS należy również zakodować kartę biblioteczną do BUW.

Wniosek o wyrobienie ELS należy po przyjęciu na studia pobrać z indywidualnego konta Internetowej Rekrutacji Kandydatów (IRK) i złożyć w Toku Studiów IKP. Legitymację trzeba przedłużać elektronicznie i za pomocą hologramu – informacje na temat terminów (zwykle do 31 marca i do 31 października) i sposobu przedłużania są z wyprzedzeniem rozsyłane z adresu Toku Studiów na pocztę studencką.

Po ukończeniu studiów pierwszego stopnia na UW i przyjęciu na studia drugiego stopnia na UW obowiązuje ta sama legitymacja studencka – należy jedynie przedłużyć jej ważność. Nowa legitymacja wydawana jest osobom przyjętym na studia drugiego stopnia na UW, które ukończyły studia pierwszego stopnia na innej uczelni. W przypadku kradzieży lub zgubienia oraz zmiany danych osobowych należy złożyć wniosek o wydanie duplikatu ELS.

Zachęcamy również do zainstalowania mobilnej mLegitymacji w aplikacji mObywatel. Wniosek o mLegitymację można złożyć po zalogowaniu na indywidualne konto w systemie USOS. W ten sam sposób należy przedłużać ważność mLegitymacji. Więcej informacji na stronie UW.

Ten serwis korzysta z cookies Polityka prywatności