Przejdź do głównej treści →

Legitymacja studencka

Osoba przyjęta na studia na Uniwersytecie Warszawskim ma obowiązek wyrobienia jednej Elektronicznej Legitymacji Studenckiej (ELS) niezależnie od tego, na ilu kierunkach studiuje. ELS uprawnia między innymi do ulg w transporcie publicznym. Na ELS należy również zakodować kartę biblioteczną do BUW.

Wniosek o wyrobienie ELS należy po przyjęciu na studia pobrać z indywidualnego konta Internetowej Rekrutacji Kandydatów (IRK) i złożyć w Toku Studiów IKP. Legitymację trzeba przedłużać elektronicznie i za pomocą hologramu – informacje na temat terminów (zwykle do 31 marca i do 31 października) i sposobu przedłużania są z wyprzedzeniem rozsyłane z adresu Toku Studiów na pocztę studencką.

Po ukończeniu studiów pierwszego stopnia na UW i przyjęciu na studia drugiego stopnia na UW obowiązuje ta sama legitymacja studencka – należy jedynie przedłużyć jej ważność. Nowa legitymacja wydawana jest osobom przyjętym na studia drugiego stopnia na UW, które ukończyły studia pierwszego stopnia na innej uczelni. W przypadku kradzieży lub zgubienia oraz zmiany danych osobowych należy złożyć wniosek o wydanie duplikatu ELS.

Zachęcamy również do zainstalowania mobilnej mLegitymacji w aplikacji mObywatel. Wniosek o mLegitymację można złożyć po zalogowaniu na indywidualne konto w systemie USOS. Więcej informacji na stronie UW.

Ten serwis korzysta z cookies Polityka prywatności