Absolwentka Instytutu Kultury Polskiej UW (praca magisterska o non-camerowej twórczości Juliana Antonisza); studiowała też w warszawskiej Akademii Teatralnej i Akademii Sztuk Pięknych.
Przygotowuje rozprawę doktorską dotyczącą doświadczenia i historii kulturowej kobiet nieheteronormatywnych w Polsce w drugiej połowie XX wieku.
W latach 2018-2019 członkini projektu badawczego CRUSEV – CRUISING THE SEVENTIES. Pracuje jako kuratorka w Muzeum Woli, oddziale Muzeum Warszawy. Współtworzyła wystawy Krem i czekolada. Wokół wspomnień pracownic Polleny i Wedla (z Grupą TERAZ POLIŻ i Goshką Macugą, Muzeum Pragi, 2018), eksperymentalną Salę jednego eksponatu (Muzeum Woli, 2014–2015). Współkuratorka wystawy Niech płyną! Inne rzeki Warszawy (Muzeum Woli, 2022).
Twórczyni, performerka, aktywistka feministyczna i queerowa. Działa m.in. w kolektywach Czarne Szmaty oraz Home Movie Day Warszawa. Dramaturżka i współscenarzystka spektaklu Hamer. Sit up z udziałem Karoliny Hamer (reż. Justyna Sobczyk; premiera: 2021, Teatr Studio / Teatr 21).
Publikacje:
“No one talked about it.” The paradoxes of lesbian identity in pre-1989 Poland [w:] Queers in State Socialism. Cruising 1970s Poland, ed. T. Basiuk, J. Burszta, Routledge 2020/2021.
Siyah Protesto: Gerçekler ve İmgeler [w:] Yeni Küresel Feminizmin Yükselişi ve İmkânları, İstanbul, Kasım 2018.
Wystawa w muzeum jako laboratorium, „Almanach Muzealny” nr 8, Muzeum Warszawy 2014.