Od października budynek IKP otwarty będzie codziennie od 9:30 do 16:00.
Najbliższe dyżury Dyrekcji i Toku Studiów:
Najbliższe dyżury administracyjne (w budynku IKP) dr hab. Iwony Kurz:
poniedziałki, godz. 10-12
7, 21 i 28 września
5, 12 października
Kontakt mailowy: i.kurz@uw.edu.pl
dr Dorota Sosnowska (Kierowniczka Studiów)
Dyżury we wrześniu (online – za pomocą Google Meet) po wcześniejszym kontakcie mailowym (de.sosnowska@uw.edu.pl)
piątek, 4 września, godz. 11-12
wtorki, 8, 15 i 22 września, godz. 11-12
Tok Studiów w sprawach, których nie można załatwić zdalnie, przyjmuje w poniedziałki, w godz. 10-13 – UWAGA: po wcześniejszym umówieniu się mailowym: tokstudiow.ikp@uw.edu.pl.
Uprzejmie prosimy o potraktowanie komunikacji eletronicznej jako podstawowej formy kontaktu!
Wszystkie aktualne informacje znaleźć można na stronie głównej UW: https://www.uw.edu.pl/
List od dyrektorek IKP do studentek i studentów z 3 kwietnia
Drogie Studentki, Drodzy Studenci Instytutu Kultury Polskiej UW,
przede wszystkim mamy nadzieję – dyrektorki, wykładowcy i wykładowczynie, wszystkie osoby pracujące w Instytucie – że jesteście zdrowi, na ciele i duszy, jak i my próbujemy być : ))
Zdajemy sobie sprawę, że wielu z Was znalazło się w trudnej sytuacji życiowej, materialnej i rodzinnej, a wszyscy musimy sobie radzić z warunkami izolacji, pracą i nauką zdalną oraz wieloma innymi trudnościami wynikającymi ze zmiany życia, jaką zafundował nam koronawirus.
Mimo tej sytuacji staramy się realizować zajęcia. Wszystkie osoby prowadzące powinny być z Wami w kontakcie i na bieżąco aktualizować zadania i formę zajęć – lub poinformować Was precyzyjnie, jeśli z powodów merytorycznych zajęcia nie mogą się odbywać na odległość. Ta forma nauki na pewno się przedłuży – oficjalny komunikat w tej sprawie pojawi się w przyszłym tygodniu, ale powrót w mury UW po 14 kwietnia nie wydaje się w tej chwili prawdopodobny.
To jest nasza wspólna sprawa, ale też wyzwanie – komunikacyjne i programowe. Zachęcamy zatem do kontaktu i do współpracy, także do wskazywania stosowanych przez nas rozwiązań, które wymagałby korekty.
Jesteśmy do Waszej dyspozycji – osobno wszyscy wykładowcy, ale też zespół dyrekcji i administracji – zarówno w kwestii zajęć, jak i w każdej innej sprawie, w której możemy pomóc.
Do dyspozycji studentek i studentów – we wszystkich trudnych sprawach – pozostaje też Zespół Antydyskryminacyjny:
Rita Müller (przedstawicielka studentów i studentek) odpowie na Wasze pytania pod adresem: antydyskryminacj@gmail.com
dr Weronika Parfianowicz dyżuruje na skypie w środy 13-14 i piątki 12-13
e-mail: w.parfianowicz@uw.edu.pl
Wsparcie materialne
Osoby, które z powodu epidemii znalazły się trudnej sytuacji materialnej, mogą ubiegać się o zapomogę. Zgodnie z Regulaminem świadczeń (§ 21 ust. 3) „jednym z powodów ubiegania się o zapomogę jest utrata stałego i głównego źródła dochodu przez wnioskodawcę, jego małżonka lub jego rodzica, o ile wnioskodawca pozostaje na utrzymaniu tego rodzica”. Szczegóły na temat tego świadczenia i potrzebnych do jego uzyskania dokumentów znajdziecie tu: https://www.uw.edu.pl/komunikat-w-sprawie-stypendiow-dla-studentow-i-doktorantow/. Pytania można też kierować na adres zapomogi@samorzad.uw.edu.pl (studentki/ci) i stypendia.usos@uw.edu.pl (doktoranci/tki).
Zgodnie z komunikatem Prorektor ds. studentów i jakości kształcenia prof. Jolanty Choińskiej-Miki na temat składania wniosków o stypendia i terminów wypłat w stanie zagrożenia epidemicznego przedłużony został też termin składania dokumentów dla osób ubiegających się o stypendium socjalne.
Wsparcie psychologiczne
Od 17 marca Centrum Pomocy Psychologicznej UW zastąpiło swój dotychczasowy dyżur „walk-in clinic” konsultacjami online. Można z nich skorzystać codziennie w godzinach 9.15-10.15 z wyjątkiem weekendów za pomocą skype’a.
Szczegóły dotyczące konsultacji znajdują się tu: http://cpp.uw.edu.pl/covid-19-dyzur-psychologiczny-przez-skype-od-17-marca/