Absolwentka teatrologii na Uniwersytecie Jagiellońskim i podyplomowych gender studies w Instytucie Badań Literackich PAN. Jej praca magisterska poświęcona obecności zwierząt w teatrze Romeo Castellucciego zdobyła trzecią nagrodę w corocznym konkursie na najlepszą pracę magisterską organizowanym przez Instytut Teatralny w Warszawie. Przygotowuje rozprawę doktorską dotyczącą reprezentacji aborcji w polskim teatrze po 1918 roku. Teksty z zakresu historii, teorii i krytyki sztuk performatywnych publikowała między innymi w „Dialogu”, „Didaskaliach” i „Performerze”. Jako dramaturżka i autorka opracowań tekstowych pracowała w takich teatrach jak Teatr Ochoty, Nowy Teatr w Warszawie, Teatr Dramatyczny w Wałbrzychu czy Teatr Polski w Poznaniu. Od 2018 roku współpracuje z Instytutem Adama Mickiewicza jako redaktorka i autorka działu „Teatr i Taniec” portalu Culture.pl. W 2023 roku nakładem wydawnictwa słowo/obraz terytoria ukazała się książka Historie dotyku, współpisana z Karolem Gromkiem, poświęcona wielowymiarowemu ujęciu tytułowego zmysłu w ramach poetyki łączącej esej z prozą. Interesuje się współczesnymi teoriami ontologicznymi, performatywnością tekstu, archiwami, piłką nożną oraz podnoszeniem ciężarów.